VitaPartner - strana 2 1. Úvodní ustanovení 1.1. Věrnostní profesní program VitaPartner společnosti VitaHarmony, s.r.o. (dále jen program) je dlouhodobý akční, informační a věrnostní program, nabízený touto právnickou osobou (dále jen VitaHarmony®) svým registrovaným odběratelům - živnostníkům a právnickým osobám - prodávajícím zboží od VitaHarmony® na vlastní IČ (dále jen členům nebo VitaPartnerům). VitaPartnerem se může stát odběratel, který není konečným spotřebitelem zakoupeného zboží VitaHarmony®, který má zájem získávat informace o produktech nabízených firmou VitaHarmony, s.r.o., zúčastňovat se jejích aktivit, využívat výhod tohoto programu a dodržovat jeho pravidla poctivé obchodní spolupráce. 1.2. Práva a povinnosti společnosti VitaHarmony® a práva a povinnosti členů jsou upraveny v těchto pravidlech programu VitaPartner. 1.3. VitaPartneři mohou využívat všech možností, které program VitaPartner poskytuje. Nejsou povinni aktivně využívat své účasti v programu a nejsou povinni uskutečňovat pravidelné nákupy nebo střádat virtuální Vitoše ve věrnostním programu. 1.4. VitaHarmony® a VitaPartneři spolu komunikují následujícími prostředky, které jsou si rovnocenné: telefonní hovor, e-mailová pošta, klasická pošta, SMS zpráva, internetové stránky programu www.VitaPartner.cz. Program VitaPartner nemá zřízeno kontaktní místo pro osobní jednání. 2. Vznik, průběh a ukončení členství 2.1. VitaPartnerem se může stát pouze právnická osoba - prodejce zboží a služeb VitaHarmony®. Členství v programu VitaPartner (dále jen členství) není určeno pro fyzické osoby ani právnické osoby, které nejsou zákazníky VitaHarmony®. Členství je bezplatné. Členem se stává zájemce – prodejce produktů nebo služeb společnosti VitaHarmony®, který se řádně zaregistruje a poskytne VitaHarmony® na celou dobu svého členství alespoň jednu funkční komunikační cestu a identifikační číslo IČ. 2.2. Komunikační cestou se rozumí funkční: email, telefonní číslo, mobilní číslo SMS zpráv nebo aktivní poštovní adresa. Všechny v registraci uvedené kontaktní údaje budou ve výchozím nastavení zavedeny jako aktivní komunikační cesty. Registrovaný člen může kdykoliv změnit vlastní nastavení / preferenci komunikačních cest, vždy však musí zůstal alespoň jedna plně funkční a aktivní. Požadavek na změnu může VitaPartner sdělit prostřednictvím emailu obchodni@vitaharmony.cz nebo přímo na bezplatné lince 800 182 572. 2.3. Práva spojená s členstvím lze vykonávat na základě členského čísla, vystaveného společností VitaHarmony, s.r.o.. Členské číslo získává přijatý zájemce zapsané na členské kartě. 2.4. Zájemce o členství svým požadavkem postoupeným jakoukoliv cestou podle bodu 1.4. a také při internetovém přihlášení (registraci) stvrzuje současně i svůj souhlas s použitím osobních údajů a se zasíláním zpráv VitaHarmony® přes registrované komunikační cesty. Společnost VitaHarmony, s.r.o. považuje osobní údaje získané v programu VitaPartner za důvěrné a použije je pouze pro vlastní potřebu ve smyslu zákona č. 101/2000 sb. O ochraně osobních údajů. Osobní údaje člena nebudou bez jeho svobodného souhlasu poskytnuty třetí straně. 2.5. Člen může používat pouze jedno členské číslo. Členství lze převést z právnické osoby na jinou právnickou osobu pouze na žádost s uvedenými důvody pro převod, které budou individuálně posouzeny. Členství nelze převádět z důvodu získání větších výhod při nákupech apod. Žádost o převod členství lze podat poštou, telefonicky nebo e-mailem. VitaHarmony® může pro posouzení žádosti vyžadovat další doplňující informace. 2.6. Společnost VitaHarmony, s.r.o. si vyhrazuje právo odmítnout registraci žadatele o členství v případě, že se zákazník pokusí registrovat duplicitně, nebo při nějaké z předchozích registrací zneužil členství k neoprávněnému prospěchu na úkor společnosti VitaHarmony, s.r.o. či dalších VitaPartnerů. Tento bod se použije i na případy žádostí o převod členství podle předchozího bodu. Odmítnutí registrace z důvodu duplicitního přihlášení bude klientovi sděleno e-mailem, pokud bude tento k dispozici. V případě, že žadatel e-mail neuvede, nebude o této skutečnosti informován. 2.7. Pokud člen nepřevezme bezdůvodně zásilku své objednávky, z jeho konta virtuálních Vitošů budou odepsány Vitoše v hodnotě poštovného. Členství v programu VitaPartner může být pozastaveno v případě, kdy nastane některá z událostí: • zásilka na registrovanou adresu je vrácena s údajem Adresát neznámý, adresát se odstěhoval a nezanechal adresu a podobně. • žádná z registrovaných komunikačních cest člena nebyla při pokusu o komunikaci funkční a aktivní.
RkJQdWJsaXNoZXIy Nzg5MDg=