VitaPartner - strana 3 • pokud člen nepřevezme zásilku ani při následném pokusu o doručení a saldo jeho věrnostního konta s virtuálními Vitoši se stane záporným. Členství lze opětovně aktivovat do jednoho měsíce od jeho pozastavení, zpravidla telefonickou dohodou v pracovni době VitaHarmony®. Po marném uplynutí této doby je členství ukončeno a nastřádané nevyčerpané Vitoše propadají. 2.8. Členství v programu VitaPartner může být jednostranně zrušeno ze strany VitaHarmony®, bez možnosti využití nastřádaných a nevyčerpaných virtuálních Vitošů, a to z důvodu podvodu či pokusu o podvod na společnost VitaHarmony, s.r.o., jiného VitaPartnera nebo osobu nakupující produkty společnosti VitaHarmony, s.r.o. Důvodem může být např. falšování aktivačních kódů, získání vituálních Vitošů či aktivačních kódů nekalým způsobem, porušení nebo vynucování porušení pravidel tohoto programu a podobně. Členství VitaPartnera může být ukončeno na vlastní žádost člena bez udání důvodů. Nastřádané Vitoše je třeba využít do ukončení členství. Při zrušení členství nevyužité Vitoše propadají. 2.9. VitaPartner není nikterak oprávněn jednat jménem společnosti VitaHarmony, s.r.o. a jakýmkoli způsobem společnost VitaHarmony, s.r.o. zavazovat. 3. Věrnostní program VitaPartner 3.1. Členové se mohou zúčastňovat věrnostního programu, který spočívá ve střádání bodů tzv. virtuálních Vitošů (dále jen Vitošů) na členské věrnostní konto vedené u VitaHarmony®. Počet Vitošů je stanoven jako procentuální podíl z řádně uhrazených objednávek. Výše podílu je jednostranně stanovena VitaHarmony® pro platný ceník. Výše podílu se během platnosti programu může bez předchozího upozornění měnit. 3.2. Do věrnostního programu jsou zahrnuty nejen Vitoše, které člen získal nákupem od VitaHarmony® ale také ty, které dostal dárkem či získal jiným způsobem podle Stanov programu VitaPartneru a pravidel jeho aktivit, mezi které patří i různé dotazníky, soutěže a podobně. 3.3. Člen může nastřádané Vitoše následně použít k nákupu dárků z dárkového katalogu VitaHarmony®. Množství získaných Vitošů za nákup určitého produktu se může v průběhu činnosti programu VitaPartner měnit, stejně tak se může měnit i cena ve Vitoších, za kterou lze nakoupit produkty nebo dárky. Aktuální seznam dárkových produktů je uveden na webových stránkách www.vitaharmony.cz/katalog_darkovy_partner/, nebo v aktuálně platném tištěném dárkovém katalogu. 3.4. Člen může Vitoše ze svého věrnostního konta ihned využít k nákupu dárků, až do výše svého aktuálního aktivního salda. Nelze zakoupit část dárku za Vitoše a část doplatit v Kč. Pokud člen nemá zájem o okamžitý nákup může střádat Vitoše na dražší produkt nebo dárek. 3.5. Vitoše jsou platné pouze v kalendářním roce, ve kterém byly získány. Vitoše jsou připsány na účet člena až po řádné úhradě faktury v době splatnosti. Při pozdní úhradě faktury, při 1. emailové či telefonické upomínce, nelze Vitoše z objednávky na věrnostní účet člena připsat a nárok na ně členovi zaniká. Pokud nedojde k jejímu zaplacení ani po 1. upomínce, je účet s věrnostními body anulován. Aktivované ale nevyužité Vitoše na věrnostním účtu člena změní po konci své platnosti, tedy 1. ledna následujícího kalendářního roku, automaticky svoji hodnotu na nulovou. Vitoše po době své platnosti již není možné uplatnit. Je proto ve vlastním zájmu členů, aby své nastřádané Vitoše využili včas dle svého uvážení. 3.6. Limit pro množství nastřádaných Vitošů je 3000 Vitošů. Po překročení limitu nemohou být klientovi připsány další Vitoše. Děje se tak do takové výše, kdy nastřádané Vitoše klesnou pod saldo 3000 Vitošů. O překročení limitu nastřádaných Vitošů není VitaHarmony® povinna svého člena zvlášť informovat. 4. Získávání informací 4.1. VitaPartneři mají právo na informace o produktech a službách společnosti VitaHarmony, s.r.o., zvláště pak o činnosti programu VitaPartner. Všichni členové jsou minimálně čtyřikrát ročně informováni o novinkách, výrobcích, aktuálních cenách, službách a jiných podstatných informací. Informace jsou zasílány registrovanou komunikační cestou s ohledem na nastavení preferencí a ekologické priority. V průběhu roku mohou být zasílány další informační materiály. 4.2. Aktuální informace jsou členům podávány v pracovní době na expresní bezplatné zákaznické lince 800 182 572. Tato linka je určena členům i nečle-
RkJQdWJsaXNoZXIy Nzg5MDg=